⠀Specialist in werkkleding en werkschoenen

⠀Grootste assortiment

⠀Voor bedrijf en particulier

Top 5 meest gestelde vragen

1: Kan ik mijn bestelling afhalen bij de winkel?
Antwoord: Ja, dat is mogelijk. Als je bij het afrekenen kiest voor de optie “afhalen”, dan kun je de bestelling gratis ophalen in onze winkel in Leiderdorp, Draadbaan 17, 2352BM.

2: Kan ik mijn product ook retourneren?
Antwoord: Ja dat kan, er geldt een afkoelingsperiode van 14 werkdagen. Als er zich bedenkingen voordoen moet je dat binnen 14 dagen via de e-mail laten weten. Daarnaast mogen de artikelen niet zijn gedragen/gebruikt/beschadigd zijn. Als blijkt dat hieraan niet voldaan is dan kan je geen beroep meer doen op de afkoelingsperiode.

3: Waar kan ik het retourformulier vinden?
Antwoord: Wil je ruilen/ retourneren, ga dan direct naar de RMA-pagina of download het RMA formulier.

4: Waar kan ik mijn factuur terug vinden?
Antwoord: De factuur van de bestelling wordt per e-mail aan je gestuurd nadat wij het pakketje versturen. Mocht je de factuur niet terug kunnen vinden, vernemen wij dit graag per e-mail. Wij sturen de factuur dan nogmaals op.

5: Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
Antwoord: Artikelen die wij op voorraad hebben, worden binnen 3 werkdagen bezorgd.

- Wanneer een product bij ons niet op voorraad is, kun je uitgaan van ongeveer 7 werkdagen mits het product bij de leverancier op voorraad is.
- Het kan voorkomen dat een leverancier een artikel niet aan ons kan leveren, bijvoorbeeld als een artikel in productie staat. In dit geval wordt er contact met u opgenomen door onze klantenservice.

Workplanet algemeen

Vraag: Wat zijn de openingstijden van Workplanet?
Antwoord: Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00.

Vraag: Kan ik mijn bestelling afhalen bij de winkel?
Antwoord: Ja, dat is mogelijk. Als je bij het afrekenen kiest voor de optie “afhalen”, dan kunt u uw bestelling ophalen in onze winkel in Leiderdorp, Draadbaan 17, 2352BM.

Vraag: Hoe kan ik contact opnemen met Workplanet?
Telefoonnummer: +3171-8200242
E-mail: klantenservice@planetgroup.nl


Vraag: Waar is Workplanet gevestigd?
Leiderdorp, Draadbaan 17, 2352BM.

Vragen over betalingen

Vraag: Kan ik betalen via iDEAL?
Antwoord: Ja dat is mogelijk. Met iDEAL kun je vertrouwd, vellig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen.

Vraag: Wat zijn de bezorgkosten?
Antwoord: Alle klanten krijgen €5,50 ex btw korting op de verzendkosten bij bestellingen vanaf €150 ex btw. Deze korting is voor alle landen en gebieden binnen dat land hetzelfde. Voor meerdere merken, zoals Diadora, Magnum, Quick, Sixton en Giovanni Capraro, geldt deze aanbieding al vanaf €75 ex btw.

Wat zijn de standaard bezorgkosten?
Bij een geplaatste bestelling zijn de standaard bezorgkosten €5,50 (exclusief BTW) voor Nederland en €8,24 (exclusief BTW) voor België. Voor Duitsland zijn de bezorgkosten €9,00 (exclusief BTW) en voor Oostenrijk is dat €13,50 (exclusief BTW).

Vragen over bezorgingen/retouren

Vraag: Waar kan ik het retourformulier vinden?
Antwoord: Wil je ruilen/ retourneren, ga dan direct naar de RMA-pagina of download het RMA formulier.

Vraag: Welke bezorgdienst levert mijn bestelling af?
Antwoord: De bestelling wordt geleverd door de bezorgdienst DPD.

Vraag: Wat zijn de bezorgkosten?
Antwoord: Bij een geplaatste bestelling zijn de standaard bezorgkosten €5,50 (exclusief BTW) voor Nederland en €8,24 (exclusief BTW) voor België. Voor Duitsland zijn de bezorgkosten €9,00 (exclusief BTW) en voor Oostenrijk is dat €13,50 (exclusief BTW).

Vraag: Wil je dat wij een bestelling naar een ander land versturen dan 1 van de bovenstaande landen?
Antwoord: Dan worden de verzendkosten naar je gemaild bij het plaatsen van de besteling.

Vraag: Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
Antwoorden:
- Artikelen die wij op voorraad hebben worden binnen 3 werkdagen bezorgd.
- Wanneer een product bij ons niet op voorraad is, kun je uitgaan van ongeveer 7 werkdagen mits het product bij de leverancier beschikbaar is
- Het kan voorkomen dat een leverancier een artikel niet aan ons kan leveren, bijvoorbeeld als een artikel in productie staat. In dit geval wordt er contact met je opgenomen door onze klantenservice.

Vraag: Krijg ik een track and trace code als ik mijn bestelling heb geplaatst?
Antwoord: Ja, die krijg je binnen via de mail op het moment dat wij het pakketje versturen. De mail wordt naar je verzonden door onze bezorgdienst DPD.

Vraag: Kan ik mijn product ook retourneren?
Antwoord: Ja dat kan, er geldt een afkoelingsperiode van 14 werkdagen. Als er zich bedenkingen voordoen moet je dat binnen 14 dagen via de e-mail laten weten. Daarnaast mogen de artikelen niet zijn gedragen/gebruikt /beschadigd zijn. Als blijkt dat hieraan niet voldaan is dan kan je geen beroep meer doen op de afkoelingsperiode. Retour zenden moet je altijd zelf betalen, tenzij wij het verkeerde artikel hebben geleverd. Dan zijn de retourkosten voor ons.

Vraag: Kan ik bedrukte/geborduurde kleding retourneren?
Antwoord: Nee, dat is niet mogelijk.

Vragen over garantie

Vraag: Heb ik garantie op mijn gekochte producten?
Antwoord: Mocht het gekochte product defect raken, dan kunt u uiteraard op ons rekenen. Op al onze producten zit de garantietermijn van de leverancier. Planetgroup heeft geen eigen reparatiediensten. Wij laten altijd de defecte producten herstellen door de leverancier. Het retour verzenden van een product dien je te doen in de originele verpakking, eventueel aangevuld met extra verpakkingsmateriaal zodat transportschade niet mogelijk is. Ook moet de aankoopfactuur goed beschermd zijn tegen schade.

Vragen over de webshop

Vraag: Hoe kan ik een product opzoeken in de webshop?
Antwoord: Je kunt eenvoudig een product vinden via de zoekbalk rechtsboven in het scherm, of via de categorieën links in het scherm.

Vraag: Ik kan een product niet vinden op de webshop. Wat nu?
Antwoord: Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@planetgroup.nl of via +31718200242. Wij helpen je graag verder.

Vraag: Ik zie een product zonder prijs staan. Wat nu?
Antwoord: Bij producten zonder prijs, kun je op “offerte aanvragen” klikken. Het ingevulde offerte formulier komt dan bij onze klantenservice terecht. Wij zullen dan contact met je opnemen of het product nog beschikbaar is en voor welke prijs het product geleverd kan worden.

Vragen over kortingen

Vraag: Op welke pagina's kan ik uitleg vinden over de verschillende kortingen?
Antwoord: Dat kan op de volgende pagina's: verzendkosten, winkelwagenkorting, welkomkorting.

Vragen over bedrukken en borduren

Vraag: Ik wil mijn kleding laten bedrukken of borduren. Waar kan ik terecht?
Antwoord: Je kunt het beste bellen of een mailtje sturen. Je kunt ook een afspraak inplannen, met onze jarenlange ervaring geven wij echt een advies op maat. Wij houden ook rekening met een aantal zaken, zoals aantallen, formaat, gebruiksfrequentie, textielsoort, wasvoorschriften en budget.

Contact en feedback

Vraag: Heb je nog ideeën, vragen of opmerkingen?
Antwoord: Wij horen graag uw feedback. Heb je ideeën, vragen of opmerkingen over onze diensten? Laat het ons weten via de e-mail. Bedankt voor de moeite.

Heb je een vraag? None